طرز تهیه پاستا گیاهی

طرز تهیه پاستا گیاهی سبزیجات ایتالیایی به روش رستورانی

طرز تهیه پاستا گیاهی چگونه است؟ پاستا گیاهی یکی از غذاهای خوشمزه و گیاهی است که می توان آن را با مواد مختلفی تهیه کرد. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پاستا گیاهی با مگ سام همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
پاستا ۴۰۰ گرم
قارچ ۲۰۰ گرم
نان تست ۱ تکه
پیاز ۱ عدد
اسفناج ۱ دسته متوسط
پنیر خامه ای ۲ قاشق غذاخوری
آب لیمو ترش ۱ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل سیاه و تخم گشنیز به مقدار کافی
روغن زیتون و زردچوبه به مقدار کافی

طرز تهیه پاستا گیاهی

مرحله اول

برای تهیه یک پاستا خوشمزه گیاهی در ابتدای کار نان برشته شده را در تابه می گذاریم سپس تابه را روی اجاق می گذاریم و اجازه می دهیم نان کاملا خشک شود. سپس نان برشته شده را داخل مخلوط کن ریخته و به صورت پودر در می آوریم.

مرحله دوم

در این مرحله یک قابلمه را تا نیمه از آب پر می کنیم و روی حرارت می گذاریم تا آب بجوشد. سپس ۱ قاشق نمک و مقداری زردچوبه را به آب در حال جوش اضافه کنید سپس پاستا را در آب در حال جوش بریزید تا کاملا نرم شود.

طرز تهیه پاستا گیاهی

مرحله سوم

در همین حین یک تابه را روی اجاق بگذارید و کمی روغن اضافه کنید سپس پودر تفت داده شده را به همراه مقداری تخم گشنیز و نمک و فلفل و زردچوبه به تابه اضافه کنید و چند دقیقه تفت دهید.

مرحله چهارم

آرد سوخاری را از ماهیتابه خارج کرده و پیاز را خلال کرده و همراه با کمی روغن به تابه اضافه کنید. پیاز را خوب تفت دهید تا سبک شود سپس اسفناج را ریز خرد کرده و به تابه اضافه کنید.

ادامه مطلب  طرز تهیه فرنچ تست شکلاتی فرانسوی با طعم بی نظیر

مرحله پنجم

اسفناج ها را کمی تفت دهید سپس پنیر خامه ای و آبلیمو را اضافه کنید و مواد را مخلوط کنید. پس از آماده شدن پاستا، ۱ پیمانه آب به تابه اضافه کنید و با بقیه مواد مخلوط کنید.

مرحله ششم

در این مرحله پاستا را آبکشی می کنیم سپس به تابه اضافه می کنیم و با بقیه مواد مخلوط می کنیم. بعد از اینکه آب داخل ماهیتابه کشیده شد، پاستا را در ظرف دلخواه خود می ریزیم و روی آن را با نان برشته تزیین می کنیم.

 

حتما ببینید

طرز تهیه ساندویچ گوشت بندری

طرز تهیه ساندویچ گوشت بندری خوشمزه با طعم عالی

طرز تهیه ساندویچ گوشت بندری چگونه است؟ ساندویچ گوشت بندری یکی از غذاهای خوشمزه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *