باورهایم_ را تغییر دادم _و با کار در زمینه سس پولدار شدم

باورهایم‌ را تغییر دادم ‌و با کار در زمینه سس پولدار شدم

باور احساس قطعیت و اطمینان درباره‌ی معنای یک چیز است. دلیل داشتن اطمینان نسبت به آن داستانی است که به صورت ناخودآگاه در طول زندگی به خود می‌گوییم و به دنبال شاهدی برای اثبات درستی آن هستیم. در ابتدا باور پیدا کردم که لایق ثروت هستم و سپس با پشتکارم کارم را در حوزه سس گسترش دادم و به سود بالاییی رسیدم.

سس

از دیر باز تا به امروز طعم لذیذ غذا برای همه ی افراد حائز اهمیت بوده است و  برای طبخ غذا از چاشنیها و ادویه های مختلف استفاده می کرده اند تا به خوراکیهای خود طعم بهتری ببخشند انواع سس بخصوص سس هزارجزیره و سس خردل تهران همدان شیراز با کیفیت ترین تولید کنندگان کشور هستند در این شهرها مدلهای مختلفی از این سس تولید می شود و خوشبختانه به میزان بسیاری باب میل مشتریان و طرفداران خود واقع شده است.

همواره استفاده از نوعی چاشنی جهت خوش طعم نمودن مواد غذایی مورد نیاز است که ما سس خرسی را پیشنهاد می دهیم و برای آن نیز قیمت خرید و فروش مقرون به صرفه ای را در نظر گرفته ایم. بدون شک استفاده از سسهایی که توانسته اند طعم بی نظیری را به انواع ماکارونی، لازانیا و سایر موادهای غذایی ببخشند، از دسته سس خرسی بوده اند و سلایق بسیاری از مشتریان نیز آن بوده است.

سس

سس بشامل

در کنار غذاهای اصلی که برای آن بر شمرده می شود دیگر محصولاتی وجود دارند که با سس بشامل یک ترکیب فوق العاده را می سازند از جمله کباب لقمه که بسیار خوشمزه می شود. هرچند که درست کردن این محصول برای یک وعده ی غذایی درست می شود ولی گاهی به دلیل کم بودن وقت شما می توانید مواد اولیه را از قبل آماده کنید و به سرعت یک غذا را اماده نمایید. وقتی شما مایع اصلی سس بشامل را آماده کردید باید آن را درون فریزر بگذارید تا به خوبی یخ بزند و بعد از اینکه منجمد شد دیگر نگران خراب شدن آن نباشید. زمانی که می خواهد آن را درون یخچال نگهدارید مدت زمان کمتری برای آن وجود دارد که حداکثر پنج روز می باشد ولی فریزر چون دمایی به مراتب سردتر دارد تا سه ماه هم می تواند سس بشامل را در خود نگه دارد. برای استفاده ی مجدد از آن کافی تا چند دقیقه قبل از مصرف بیرون بگذارید تا یخ آن باز شود. روش تهیه به شما می فهماند که چه مراحلی را باید پیوسته دنبال کنید تا نتیجه ی مطلوب برای شما حاصل شود.

ادامه مطلب  رها شدن از فقر مرا به این فکر وا داشت

سس بشامل

سس خردل

این محصول را می توان برای خوش طعم کردن غذا های بسیاری مصرف نمود و افرادی که چندین بار این نوع سس خردل  را مصرف کرده اند، آن را به انواع سس دیگر ترجیح می دهند، زیرا در واقع این نوع سس بسیار متفاوت و خاص می باشد، این نوع سس رنگ جذاب و زیبایی دارد و به همین سبب مورد توجه مصرف کنندگان بسیاری می باشد و البته طعم متفاوت و خاص شبیه سسهای دیگر نیست و طرفداران خاص خود را دارد. خوردن مواد غذایی مانند ساندویچ با مصرف این نوع سس بسیار لذت بخش است و مزه ای متفاوت به ساندویچ می بخشد، البته این نوع سس ممکن است برای برخی افراد که برای اولین بار آن را مصرف می کنند، کمی عجیب و یا ناخوشایند باشد، اما با چند بار مصرف این محصول، دیگر آن را با هیچ نوع سس دیگری عوض نمی کنند.

سس خردل

حتما ببینید

آلو بخارا صنعتی

رسیدن به ثروتی ستودنی با آلو بخارا

موفقیت را نباید تنها با خواندن و مطالعه مزه مزه کرد بلکه باید در مسیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *