ثروت فوق العاده ام را با آب مقطر بدست آوردم

ثروت فوق العاده ام را با آب مقطر بدست آوردم

شاید در باور خیلی از افراد نگنجد که آب مقطر این مایه حیات بتواند از یک فرد بی پول آدم ثروتمند بسازد اما من با تغییر روش کسب و کارم و ورود به حوزه آب مقطر رونق به شغلم بازگشت و توانستم در مدت زمان بسیار کوتاهی به آنچه می خواستم برسم و درآمد میلیاردی بدست آورم.

آب مقطر

جالب است بدانید که بعضی افراد زمانی که موی سرشان را با آب مقطر میشوند، موهایشان بهتر می ایستد. زمانی که از آب شیر های آب های سخت(آبی که دارای بعضی یون های خاص است. معمولا در تصفیه تلاش می شود که این یون ها از آب حذف شوند) برای شستن موها استفاده می شود، موها سنگینتر شده و باعث پایین آمدن موها می شود.

برای کسانی که موهای فر دارند، بهترین گزینه این است که بعد از شامپو کردن نهایی موها، موهایشان را با آب تقطیر شده بشویند. این موضوع باعث می شوند که فر موهای آنها بهتر باقی بماند. حتی در بعضی سالن های زیبایی نیز از آب مقطر برای شستن نهایی موها استفاده می شود.

امروزه تقاضا برای آب مقطر به دلیل استفاده های فراوانی که از آن می شود، زیاد شده است. که این امر تجارت این محصول را در بردارد.

در واقع تجارت آب مقطر می تواند به رشد کشور کمک شایانی نماید و باعث سرمایه گذاری های بلند مدت می شود.

آب مقطر

آب مقطر خالص

شاید دیگر لازم نباشد که از شیشه پاک کن استفاده کنید. برای پاک کردن شیشه ها می توانید از محلول نصف-نصف آب مقطر خالص و سرکه استفاده کنید و شیشه را با استفاده از این مخصول تمیز کنید. دلیل اصلی باقیماندن لک روی شیشه ها، ناخالصی های درون آب است که با تبخیر شدن آب، روی سطح باقی می ماند. به همین دلیل هم یکی از راه های حذف لکه از روش شیشه، خیساندن آن با آب مقطر است. آب مقطر هیچ لکه ای روی شیشه باقی نخواهد کذاشت.

ادامه مطلب  با این راه آینده کاری خود را پیش‌بینی کنید

تمیز کردن شیشه عینک ها ممکن است باعث خش افتادن آنها شود.(بویژه اگر در اثر یک ماده نمکی مانند عرق آلوده شده باشند) بهترین کار برای تمیز کردن نمک روی سطح شیشه، خواباندن عینک در آب مقطر است. با اینکار، نمک روی سطح شیشه آرام آرام در آب مقطر حل شده و بعد از چند ساعت عینک تمیز تمیز خواهد شد.

آب مقطر خالص

آب مقطر زلال

احتمالا شما هم شنیده باشید که بهترین آب برای اتو، آبی است که از قبل جوشیده شده باشد. در واقع با جوشیدن اّب، بعضی از ناخاالصی های آن حذف می شوند اما همچنان مقداری از این ناخالصی باقیمانده است، آب مقطر زلال برای اتو کردن بهترین گزینه است.

اگر از آب دارای املاح استفاده شود، این املاح در سوراخ های اتو رسوب کرده که به مرور زمان باعث بسته شدن این سوراخ ها می شوند. در واقع اتفاقی که در اتو می افتد این است که آب بخار می شود و به مرور زمان املاح آن در داخل اتو رسوب می کنند. احتمالا دیده اید که بعضی اتو ها انگار دارند دانه های سفید روی لباس ها تف می کنند. این دانه های سفید در واقع همان رسوبات املاح داخل آب بوده اند که به مرور زمان جمع شده و الآن در حال خارج شدن و کثیف کردن لباس هستند! اگر در خانه یک دستگاه آب مقطر ساز دارید، حتما برای پر کردن اتو، آب آنرا از دستگاه آب مقطرگیری پر کنید.

آب مقطر زلال

حتما ببینید

آلو بخارا صنعتی

رسیدن به ثروتی ستودنی با آلو بخارا

موفقیت را نباید تنها با خواندن و مطالعه مزه مزه کرد بلکه باید در مسیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *