قیمت دستگاه اتوکلاو آرایشگاهی آزمایشگاهی کوچک

قیمت دستگاه اتوکلاو آرایشگاهی آزمایشگاهی کوچک

دستگاه اتوکلاو در مدل ‌های مختلفی ساخته شده است. و در دنیای زیبایی, پزشکی, صنعتی, آزمایشگاهی, غذایی و غیره کاربرد های بی شماری دارد. در واقع این دستگاه کار استریل و ضدعفونی کردن ابزارها و تجهیزات, در زمینه های مختلف را انجام می‌دهد. و آن‌ها را از وجود هر گونه میکروب و کثیفی پاک می‌کند.

آرایشگاه ها از مکان ‌هایی هستند که استفاده از اتوکلاو بزرگ در آن‌ها ضرورت دارد. افرادی که در این مراکز کار می‌کنند به صورت مستقیم با پوست و موی مراجعه کنندگان خود سر و کار دارند. و برای این کار تجهیزات و ابزارهای گوناگونی را استفاده می‌کنند.

قیمت دستگاه اتوکلاو آرایشگاهی آزمایشگاهی کوچک

پرسنل آرایشگاه ها, باید ابزارهایی که استفاده می‌کنند را قبل از این که بخواهند برای شخص دیگری استفاده کنند, با استفاده از این وسیله ضدعفونی کنند و قیمت دستگاه اتوکلاو آرایشگاهی با توجه به کیفیت و عملکرد فوق العاده ای که دارد, بسیار مناسب و به صرفه می‌باشد.

با ضدعفونی شدن این تجهیزات به وسیله ی دستگاه اتوکلاو امکان انتقال آلودگی در آرایشگاه ها به صفر می‌رسد.

ویژگی‌ها و مشخصات اتوکلاو آرایشگاهی

  • برای استریل ابزارها از اشعه ی یو وی استفاده می‌کنند.
  • دستگاه از جنس استیل می‌باشد.
  • طول عمر زیادی دارد.
  • در برابر مواد شیمیایی مقاوم است.
  • انواع سطلی و رومیزی این دستگاه در بازار موجود است.

قیمت دستگاه اتوکلاو کوچک

دستگاه اتوکلاو دستگاهی است که برای استریلیزاسیون مواد و ظروف استفاده می شود. واژه ی اتوکلاو از دو بخش اتو و کلاو تشکیل شده است. اتو به معنای اتوماتیک و کلاو به معنای کلید می باشد. بنابراین دستگاه اتوکلاو، دستگاهی است که برای فرآیند استریل کردن (با استفاده از فشار بخار) بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

ادامه مطلب  قیمت بخاری برقی کم مصرف

از این دستگاه در مراکز بهداشتی و درمانی، آزمایشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و میکرو بیولوژیکی و… بسیار استفاده می شود و از ملزومات این مراکز می باشد. همچنین، دستگاه اتوکلاو در فرآیند های صنعتی نیز کاربرد دارد که نیاز به فشار بسیار بالایی دارند.

قیمت دستگاه اتوکلاو کوچک

دستگاه اتوکلاو بهترین وسیله برای استریل کردن وسایل است و قیمت دستگاه اتوکلاو کوچک از انواع بزرگ آن مناسب تر است.. وسایل و موادی که درون دستگاه قرار می گیرند، باید توان تحمل دما و حرارت بالا را داشته باشند تا در داخل دستگاه و تحت حرارت بالا، از بین نروند و خراب نشوند.

لوازم و تجهیزات مختلف، مدت زمان مشخصی را با درجه حرارت های متفاوت در درون دستگاه می گذازند تا استریل شوند. وسایل و لوازم، در دمای ۱۶۰ درجه ی سانتی گراد، مدت زمان ۲ ساعت و در درجه حرارت ۱۷۱، مدت زمان ۱ ساعت باید فرآیند اتوکلاو آرایشگاهی را پشت سر بگذارند.

این ابزارها به سه دسته ی بحرانی، نیمه بحرانی یا غیر بحرانی تقسیم می شوند.

ابزار بحرانی: منظور از ابزار بحرانی، ابزاری که با حفره ها یا بافت‌‌‌‌های استریل بدن در تماس هستند. در استفاده از این ابزار باید دقت داشته باشیم که همیشه استریل باشند. ازجمله مهم ترین این ابزارها، ابزار جراحی، کاتتر ها، پروپ‌‌‌‌های قلبی، لاپاروسکوپ و پروتزها می باشند.

خريد دستگاه اتوكلاو آزمايشگاهى تمام استيل

انواع اتوکلاو از مهمترین تجهیزاتی اند که امروزه خرید آن بسیار افزایش یافته است و خرید و فروش اتوکلاو آزمایشگاهی تمام ورق استیل یا نمونه های دیگر در فروشگاه آنلاین ما به صورت تخصصی انجام می شود و از معتبرترین شرکتهای تولیدکننده انواع اتوکلاو آزمایشگاهی قابل حمل را در فروشگاه ما بررسی کنید.

ادامه مطلب  خرید زیتون پرورده تک نفره تهران

دستگاه اتوکلاو از جمله تجهیزات استریل است که امروزه در مدل های مدرن خود خریداران زیادی دارد و بر اساس قواعد کاری این تجهیزات می توانند با ایجاد بخار اشباع در محفظه ای کاملا ایمن برای استریل انواع لوازم کارایی داشته باشند.

انواع اتوکلاو بخار با مدلهای ایستاده یا رومیزی برای استفاده در مراکز زیر طراحی و تولید می شوند:

  • آزمایشگاه های بالینی و میکروبیولوژی
  • مراکز بهداشت
  • مطب زنان و پزشکی
  • دندانپزشکی
  • دامپزشکی
  • مرکز زیبایی زنانه یا مردانه

خريد دستگاه اتوكلاو آزمايشگاهى تمام استيل

به صورت تخصصی و عمومی امروزه استفاده از انواع دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی برای استریل بسیار گسترش یافته است و در اتوکلاو های بخار اساس کار همان تولید بخار پر فشار و دما بالا است و اما در مدلهای دیگر انواع اتوکلاو ها می توانند کار استریل را با اشعه یو وی و موارد این چنینی اجرا کنند.

در دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی برای طراحی بدنه از استیل ورق ضد زنگ استنلس ۳۰۴ استفاده شده است و اساس کار اتوکلاو در مدل ایستاده کلاس n به گونه ای برنامه ریزی شده است که نمی توان اشیا را با ویژگی های زیر در آن استریل نمود:

  1. لوازم منفذدار
  2. تجهیزات پوشش دار

با رعایت دستورالعمل کار با اتوکلاو به آسانی می توانید از این تجهیزات در آزمایشگاه های بالینی، تحقیقاتی و میکروبیولوژی استفاده نمایید.

حتما ببینید

آلو بخارا صنعتی

رسیدن به ثروتی ستودنی با آلو بخارا

موفقیت را نباید تنها با خواندن و مطالعه مزه مزه کرد بلکه باید در مسیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *