سبزی خردکن رادین مدل 9595

بهترین سبزی خردکن چه مارکیه ؟ [ ۱۵ مدل حرفه ای ]

دستگاه سبزی خردکنی

بهترین مارک سبزی خرد کن برقی

سبزی خردکن

دستگاه سبزی خرد کن

بهترین مارک سبزی خرد کن

بهترین سبزی خردکن چه مارکیه

بهترین سبزی خردکن

دستگاه سبزی خورد کن

بهترین مارک سبزی خرد کن صنعتی

سبزی خرد کن خوب چی بخرم

  • سبزی خردکن برقی
  • سبزی خرد کن
  • سبزی خردکن خانگی
  • سبزی خردکن موتور بالا
  • قیمت روز سبزی
  • سبزی خردکن شیشه ای
  • سبزی خوردکن برقی
  • بهترین مارک سبزی خرد کن خارجی
  • سبزی خرد کن کارا الکتریک خوبه
  • بدنه سبزی خردکن
  • قیمت موتور سبزی خرد کن دیجی کالا
  • خردکن قوی
  • خرید دستگاه سبزی خرد کن
  • قیمت موتور سبزی خردکن
  • سبزی خرد کرده
  • دستگاه سبزی خرد کن خانگی کوچک
  • سبزی خردکن کارا الکتریک مدل sc2
  • لوازم جانبی سبزی خرد کن
  • دستگاه سبزی خرد کن خانگی
  • قیمت سبزی خرد کن برقی
  • قیمت سبزی خورد کن برقی
  • قیمت موتور سبزی خردکن سبز ایران
  • دستگاه سبزی

دستگاه سبزی خردکن یک وسیله فوق العاده موثر برای همه خانم در سراسر جهان است که با آن می توانند انواع سبزیجات را خرد کرده و از آنها برای تهیه و طبخ خوشمزه ترین غذاهای خانگی و خارجی استفاده کنند.

امروزه دستگاه های سبزی خردکن در مدل های مختلف تولید می شوند ، به همین دلیل است که روند خرید سبزی خرد کن برای مردم کمی دشوار و نسبتاً پیچیده است. بنابراین در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا با نکات مهم در مورد دستگاه سبزی خردکن آشنا شوید.

نکات مهم هنگام خرید سبزی خردکن چیست؟

جنس بدنه

اولین چیزی که هنگام خرید سبزی خردکن باید به آن توجه کنید ، جنس بدنه آن است. امروزه بیشتر دستگاه های خرد کن سبزیجات خانگی از پلاستیک و دستگاه های خرد کن سبزیجات صنعتی از فلز ساخته شده اند و مهم است که ابتدا نیازهای خود را تعیین کرده و سپس به دنبال محصولاتی با بدنه قوی و بادوام باشید.

دور موتور

هرچه ماشین سریعتر خرد کند ، انرژی کمتری مصرف می کند و کوتاهتر سبزیجات شما را خرد می کند. لازم به ذکر است که امروزه تعدادی از دستگاه های خرد کن سبزی دارای چندین سطح سرعت هستند ، کافی است یکی از سطوح سرعت را برای شروع کار با دستگاه مشخص کنید. نیازی به گفتن نیست که تعداد زیادی از محصولات فقط می توانند با یک سرعت کار کنند.

تعداد تیغه ها

توجه به تعداد تیغه ها و همچنین نوع آنها هنگام خرید سبزی خردکن بسیار مهم است. باید بدانید که اگر محصول شما دارای چندین تیغه متفاوت و تیز است ، عمر تیغه های دستگاه بیشتر می شود و بسته به اندازه تیغه ها می توانید به اندازه تیغه ها ، کوچک یا بزرگ خرد کنید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی چیست؟

سبزی خردکن سورپرایز مدل 240

کیفیت و جنس تیغه

نکته مهم دیگری که هنگام خرید دستگاه خردکن از جمله سبزیجات باید به آن توجه داشته داشته باشید ، کیفیت و جنس تیغه مورد استفاده در محصول شما است.

به یاد داشته باشید که تیغه دستگاه شما باید به اندازه کافی تیز و همچنین ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت باشد تا با گذشت زمان زنگ نزند و با کیفیت بالا بتواند هر نوع سبزیجات سفت را به درستی خرد کند.

ظرفیت مخزن

کاملاً به نیازها و مصرف شما بستگی دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که نیاز دارید سبزیجات را به طور منظم خرد کنید ، حتماً از محصولاتی با ظرفیت مخزن زیاد استفاده کنید و اگر نیاز زیادی به استفاده از دستگاه سبزی خردکن برای خود و خانواده دوست داشتنی خود نمی بینید ، از محصولاتی با ظرفیت کوچکتر استفاده کنید.

جنس مخزن

در حال حاضر جنس مخزن برای انواع خردکن ها فلزی و پلاستیکی یا شیشه ای است. توجه داشته باشید که از آنجا که تکمیل فرآیند برش عمدتا به منظور نظارت بر مقدار مواد خرد شده است ، بهتر است همیشه به دنبال دستگاه سبزی خردکن شده ای باشید که دارای مخزن شیشه ای هستند تا بتوانید با اندازه سبزیجات خرد شده در مخزن روی دستگاه را ببینید.

میزان صدای دستگاه 

همیشه یادتان باشد کار در آشپزخانه باید در کمال سکوت و آرامش پیگیری شود، به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم به سراغ انتخاب و خرید سبزی خردکن‌هایی بروید که در کنار استفاده از موتورهای قدرتمند خود از میزان صدای خروجی به مراتب کمی نیز برخوردارند.

ادامه مطلب  خرید یخچال کوچک

قابلیت شستشو

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در هنگام خرید سبزی خردکن‌ به دلیل احتمال باقی ماندن مواد در لایه درز و ترک در قسمت های محصول ، شستشوی آسان کل دستگاه با امکان جداسازی و اتصال مجدد آسان دستگاه قطعات دستگاه به طوری است که پس از هر بار استفاده می توانید محصول مورد نظر خود را تمیز کرده و کاملاً بشویید.

قفل ایمنی دستگاه

برای محافظت از سلامتی خود ، به شما پیشنهاد می کنیم فقط به خرید دستگاه هایی فکر کنید که دارای قفل ایمنی هستند و تا زمانی که کاملاً مطمئن نشدید قطعات به یکدیگر وصل شده اند اجازه کار و روشن شدن دستگاه را نمی دهند.

همچنین داشتن قفل ایمنی روی وسایلی که کودکان می توانند به آن دسترسی داشته باشند بسیار مهم است.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین سرخ کن بدون روغن چیست؟

 

قیمت سبزی خردکن

عوامل مختلفی می توانند بر قیمت سبزی خردکن‌ تأثیر بگذارند که برخی از آنها را در این مقاله معرفی کردیم. با این حال ، ما پیشنهاد می کنیم در صورت نیاز به سبزی خردکن‌ قوی ، لیست پایین را بررسی کنید و سعی کنید در ازای بودجه خود بهترین گزینه ممکن را برای خرید خود بیابید.

در ادامه لیستی از بهترین مدل های سبز خرد کن را به همراه لینک خرید معرفی می کنیم که با توجه به نیاز خود و بررسی مشخصات می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید و به صورت آنلاین از سایت دیجی کالا ثبت سفارش کنید.

 

بهترین مدل های دستگاه سبزی خردکن درسال ۲۰۲۲

 

سبزی خردکن سبزیران مدل ۴۰۰۰

سبزی خردکن سبزیران مدل 4000

 

 

ویژگی محصول

ابعاد

۲۵x۲۵x۴۵ سانتی‌متر

وزن

۶.۸ گرم

اقلام همراه محصول

کارتکجهت هم زدن

طول سیم

۱ سانتی متر

توان

۲۲۰ وات

ظرفیت

۴ لیتر

جنس بدنه

استیل ضدزنگ

مشاهده قیمت و خرید

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سبزی خردکن ساج مدل ۲۰۲۰

سبزی خردکن ساج مدل 2020

ویژگی محصول

ابعاد

۳۰x۳۰x۶۰ سانتی‌متر

وزن

۵ گرم

اقلام همراه محصول

یک عدد کفگیر پلاستیکی یک عدد سوهان برای تیز کردن تیغه درب شیشه ای پیرکس با لبه فلزی بسته بندی مناسب

طول سیم

۱.۳۰ سانتی متر

جنس بدنه

استیل

امکانات ظاهری

پایه ضد لغزش

مشاهده قیمت و خرید

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سبزی خردکن کنوود مدل Kw450

سبزی خردکن کنوود مدل Kw450

ویژگی محصول

ابعاد

۲۷x۲۷x۵۳ سانتی‌متر

وزن

۶۹۰۰ گرم

اقلام همراه محصول

یک عدد کف گیر پلاستیکی مرغوب یک عدد مهره تیغه اضافه یک عدد تیغه اضافه یک عدد سنگ تیز کن تیغه

سایر ویژگی‌ها

درب دستگاه از جنس پیرکس دور فلزی می باشد. دور موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه است و قدرت و مصرف آن به نسبت محصولات مشابه از استاندارد بالاتری برخوردار است به طوری که در زمان های طولانی مصرف دچار مشکل نمی شود.

طول سیم

۱۵۰ سانتی متر

توان

۲۲۰ وات

ظرفیت

۳ لیتر

جنس بدنه

استیل

امکانات ظاهری

پایه

امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

 

مشاهده قیمت و خرید

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سبزی خردکن حورا مدل norsha

سبزی خردکن حورا مدل norsha

 

ویژگی محصول

ابعاد

۲۷x۲۷x۴۷ سانتی‌متر

وزن

۵.۶ گرم

اقلام همراه محصول

_تیزکن حرفه ای چاقو و تیغه سبزی خرد کن _کفگیر

جنس بدنه

استیل ضدزنگ

مشاهده قیمت و خرید

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سبزی خردکن سبزه ایران مدل bermuda

سبزی خردکن سبزه ایران مدل bermuda

ویژگی محصول

۲۵x۲۵x۵۰ سانتی‌متر

وزن

۶ گرم

اقلام همراه محصول

-کفگیر -تیز کن تیغه

ظرفیت

۳ لیتر

جنس بدنه

استیل

امکانات ظاهری

پایه ضد لغزش

امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

مشاهده قیمت و خرید

خرید این محصول از دیجیکالا

 

 

سبزی خردکن دنور مدل TURBO PLUS

سبزی خردکن دنور مدل TURBO PLUS

سبزی خردکن دنور مدل TURBO PLUSبا توان ۳۰۰ وات و ظرفیت ۳٫۵ لیتری دستگاهی قدرتمند و کاربردی برای خرد کردن انواع سبزیجات و صیفی جات می باشد که برای مصارف خانگی و یا حتی برای آشپزخانه ها و اغذیه فروشی ها استفاده گردد.

ایمنی دستگاه هنگام کار بسیار بالا بوده و می توان با اطمینان و آسودگی کامل با آن کار کرد. تیغه تمام استیل دستگاه از استحکام و کیفیت خوبی برخوردار بوده و در اثر استفاده مداوم فرسوده نشده و زنگ نمی زند. سبزی خردکن دنور مدل TURBO PLUS به دلیل قرار گرفتن موتور در قسمت درب پس از استفاده به راحتی قابل شستشو می باشد.

ادامه مطلب  ارزانترین دستگاه میوه خشک کن خانگی [15 مدل حرفه ای بازار]

همچنین وزن سبک دستگاه موجب گردیده تا جابجایی آن نسبت به مدل های مشابه آسان تر باشد. برای استفاده از وسیله تنها کافیست سبزیجات را درون مخزن ریخته و درب دستگاه را ببندید،

سپس با فشردن دکمه روشن دستگاه شروع به خرد کردن سبزیجات نمایید. هنگام خرد شدن سبزیجات می توان از طریق دریچه واقع بر روی درب میله همزن را جهت هم زدن سبزیجات در داخل مخزن چرخاند تا سبزیجات بهتر خرد شوند.

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۳۱x31x31 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳٫۵ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • توان
    ۳۰۰ وات
  • ظرفیت
    ۳٫۵

مشخصات فنی

  • قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    ندارد
  • پایه‌ی ضدلغزش
    ندارد
  • طول سیم
    ۱ متر
  • سایر ویژگی‌ها
    مدل تقویت شده با توان بالاتر و کارایی بهتر
  • اقلام همراه
    سنگ تیز کن
  • دسته پلاستیکی برای همزدن

مشاهده قیمت و خرید

 

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سبزی خردکن کاراالکتریک مدل SC2

سبزی خردکن کاراالکتریک مدل SC2

سبزی خرد کن خانگی کارا الکتریک Kara Electric مناسب برای مصارف خانگی و هم چنین آشپزخانه ها و اغذیه فروشی ها می باشد. طراحی دستگاه به گونه ای است که از ایمنی بالایی برخوردار می باشد.

به این صورت که به دلیل قرار گیری مجموعه موتور دستگاه بر روی درب، موتور هرگز تماسی با آب سبزیجات ندارد. پس از استفاده می توان مخزن را از موتور دستگاه جدا نموده و به سهولت شستشو نمود.

موتور و گیربکس پر قدرت و استاندارد سبزی خردکن قادر به خرد کردن انواع سبزیجات، گوشت و صیفی جات می باشد. سبزی خردکن کارا الکتریک مجهز به تیغه تمام استیل بسیار بزرگ می باشد که در اثر استفاده و به مرور زمان فرسوده نشده و زنگ نمی زند.

این تیغه دارای برندگی بالا بوده و می تواند انواع مواد غذایی را به سرعت خرد کند. ویژگی قابل توجه این سبزی خرد کن سبک بودن بدنه آن نسبت به سایر دستگاه های مشابه می باشد که می توان به راحتی آن را جابجا نمود.

پس از استفاده نیز می توان آن را داخل کابینت آشپزخانه قرار داد تا فضای کمتری را اشغال نماید. جهت خرد کردن سبزیجات کافی است سبزیجات را داخل مخزن ریخته و درب دستگاه را ببندید. توجه داشته باشید که مخزن کمی سر خالی باشد.

با فشار دکمه روشن دستگاه روشن شده و شروع به خرد کردن سبزیجات می کند. در هنگام خرد شدن سبزیجات می توان از طریق دریچه واقع بر روی درب میله همزن را جهت هم زدن سبزیجات در داخل مخزن چرخاند تا سبزیجات بهتر خرد شوند.

جهت خرد کردن گوشت می توانید گوشت بدون استخوان به میزان ۵۰۰ تا ۷۰۰ گرم را آماده نمائید. دکمه روشن دستگاه را فشار داده و سپس قطعات گوشت را به آرامی از طریق دریچه داخل مخزن بریزید تا خرد شوند. از این دستگاه هم چنین می توان جهت خرد کردن صیفی جاتی مانند هویج، گوجه فرنگی استفاده نمود.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین مارک جاروبرقی ایرانی و خارجی چیست؟

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ارتفاع۴۲ – قطر ۲۶٫۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴٫۵ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • توان
    ۳۱۰ وات
  • ظرفیت
    ۲ کیلوگرم

مشخصات فنی

  • قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    ندارد
  • محفظه‌ی جمع‌آوری سیم برق
    ندارد
  • محفظه‌ی نگهداری اقلام همراه
    ندارد
  • پایه‌ی ضدلغزش
    دارد
  • طول سیم
    ۱٫۵ متر
  • سایر ویژگی‌ها
    ظرفیت دستگاه ۳ کیلوگرم می باشد ولی برای خردکردن مناسب، بهتر است برای جلوگیری از آب افتادن سبزی، برای بیشتر از ۱ کیلوگرم در هر مرحله استفاده نکنید.
  • اقلام همراه
    دسته پلاستیکی برای همزدن سبزی
  • CD آموزش
  • سنگ تیزکن

مشاهده قیمت و خرید

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سبزی خردکن دورنیکا مدل SP-5000D

سبزی خردکن دورنیکا مدل SP-5000D

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۲۴۰x240x460 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴٫۵ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • توان
    ۳۵۰ وات
  • ظرفیت
    ۳ کیلو گرم

مشخصات فنی

  • قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    ندارد
  • پایه‌ی ضدلغزش
    دارد
  • سایر ویژگی‌ها
    دارای درب شفاف
  • اقلام همراه
    سنگ آهن جهت تیز نمودن تیغه
  • دسته همزن پلاستیکی

مشاهده قیمت و خرید

ادامه مطلب  بهترین مارک جاروبرقی ایرانی و خارجی چیست؟

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سبزی خردکن کوپکس مدل CHV-4530

سبزی خردکن کوپکس مدل CHV-4530

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۲۹x28x51 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    استیل ضدزنگ
  • ظرفیت
    ۳

مشخصات فنی

  • قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    دارد
  • پایه‌ی ضدلغزش
    ندارد
  • سایر ویژگی‌ها
    – درب فشاری
  • اقلام همراه
    – سنگ فلز
  • – دسته همزن

مشاهده قیمت و خرید

خرید این محصول از دیجیکالا

 

 

سبزی خردکن نیاک مدل BD

سبزی خردکن نیاک مدل BD

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۳۷x27x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    شیشه
  • ظرفیت
    ۳ کیلوگرم

مشخصات فنی

  • قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    دارد
  • پایه‌ی ضدلغزش
    دارد

مشاهده قیمت و خرید

خرید این محصوا از دیجیکالا

 

سبزی خردکن سورپرایز مدل ۲۴۰

سبزی خردکن سورپرایز مدل 240

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۲۴x24x33 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲٫۹۰۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک

مشخصات فنی

  • قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    دارد
  • محفظه‌ی جمع‌آوری سیم برق
    ندارد
  • سایر ویژگی‌ها
    دارای موتور گیربکسی قوی
  • قابلیت همزن و خردکن سبزی و خشک کن سبزی
  • جنس ظرف پلاستیک نشکن
  • دارای تیغه استیل ضد زنگ ۴ پره .
  • سبد خشک کن سبزی

مشاهده قیمت و خرید

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سبزی خردکن برقی داریک کد ۲۱۰۱

سبزی خردکن برقی داریک کد 2101

سبزی خردکن «داریک» سه کیلویی محصولی پرکاربرد با کیفیت ساخت بسیار خوب است. این دستگاه از موتوری پرقدرت بهره‌مند است و می‌تواند حجم زیادی سبزی را خرد و ریز کند.

تیغه‌ی این محصول فلزی، بزرگ و بسیار برنده از جنس استیل است که یک مخزن سبزی را در کمتر از ۳۰ ثانیه ریز و خشک خرد می‌نماید. بدنه‌ی سبزی‌ خردکن تماماً از استیل مرغوب ساخته شده است. می‌توانید هنگام انجام کار دستگاه، مخزن را قفل کنید که سبزی‌ها به بیرون ریخته نشوند.

گفتنی است همراه این دستگاه یک عدد سنگ تیز کننده‌ی تیغه ارائه می‌شود تا بتوانید با خیال راحت در مدت زمانی طولانی از این محصول خوش ساخت بهره‌مند شوید و در صورت کندشدن تیغه‌ها آن را تیز کنید.

یکی دیگر از مزایای این محصول داشتن فن الکتریکی در قسمت پایین دستگاه است که باعث می‌شود عملکرد آن بسیار بهتر از سایر مدل‌های مشابه باشد. پس از تهیه‌ی این محصول باکیفیت خیال‌تان بابت خردکردن سبزی در منزل آسوده خواهد شد.

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۲۴٫۴ * ۳۰ * ۵۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    استیل

مشاهده قیمت و خرید

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سبزی خردکن رادین مدل ۹۵۹۵

سبزی خردکن رادین مدل 9595

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۳۰x30x45 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴٫۴ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فایبرگلس
  • توان
    ۲۷۵ وات
  • ظرفیت
    ۶

مشخصات فنی

  • قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    دارد
  • محفظه‌ی جمع‌آوری سیم برق
    ندارد
  • محفظه‌ی نگهداری اقلام همراه
    ندارد
  • پایه‌ی ضدلغزش
    دارد
  • طول سیم
    ۱٫۳۰ متر
  • سایر ویژگی‌ها
    موتور یونیور سال گیربکسی
  • تیغه از جنس استیل ضد زنگ ومقاوم
  • مخزن درجه یک پلی کربنات ضد ضربه و نشکن
  • حجم بالا
  • ظاهری زیبا
  • مصرف کم انرژی
  • دارای نشان استاندارد
  • قیمت مناسب و مقرون بصرفه
  • اقلام همراه
    ۱-مخزن اصلی
  • ۲-موتور و گیربکس
  • ۳-کاور و محافظ موتور
  • ۴-تیغه سبزی خردکن
  • ۵-صفحه برش
  • ۶-تیغه برش (۵عدد)
  • ۷-گوشت کوب
  • ۸-کف گیر مخصوص
  • ۹-سی دی اموزشی
  • ۱۰-برگه راهنما و کارت ضمانت
  • ۱۱-سنگ مخصوص تیز کردن تیغه استیل

 

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سبزی خردکن ادرویت مدل AD-2500

سبزی خردکن ادرویت مدل AD-2500

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۲۳x23x44 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فایبرگلس
  • توان
    ۱۰۰۰ وات
  • ظرفیت
    ۳ کیلو گرم

مشخصات فنی

  • قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    دارد
  • محفظه‌ی جمع‌آوری سیم برق
    ندارد
  • پایه‌ی ضدلغزش
    دارد
  • طول سیم
    ۱/۵ متر
  • سایر ویژگی‌ها
    سبزی خردکن سه کاره ،
  • دارای موتور ۱۰۰۰ وات گیربکسی،
  • قابلیت رب گیری،له کردن گوشت،خردکن سبزیجات و انواع میوه،
  • دارای ظرف نشکن از جنس پلی آمید به ظرفیت سه کیلوگرم،
  • دارای ۲ سرعت،
  • دارای درب فشاری و قطع کن برای حفاظت از دست
  • اقلام همراه
    قاشق مخصوص بلند،سوهان

 

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سبزی خردکن مدل SAJ 50000

سبزی خردکن مدل SAJ 50000

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۳۰x30x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    استیل ضدزنگ

مشخصات فنی

  • قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    ندارد
  • محفظه‌ی جمع‌آوری سیم برق
    ندارد
  • محفظه‌ی نگهداری اقلام همراه
    ندارد
  • پایه‌ی ضدلغزش
    دارد
  • طول سیم
    ۱ متر

مشاهده قیمت و خرید

خرید این محصول از دیجیکالا

 

حتما ببینید

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU 74406 WT ظرفیت 7 کیلوگرم

بهترین لباسشویی پاکشوما چی بخرم؟ [۳۰+ مدل پرفروش بازار]

ماشین لباسشویی پاکشوما چی بخرم؟ ماشین لباسشویی پاکشوما خوبه؟ اگر شما هم قصد خرید ماشین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *