چگونه یک میلیون فالوور بگیریم

چگونه یک میلیون فالوور بگیریم؟

چگونه یک میلیون فالوور بگیریم؟ این روزها صفحات زیادی را در اینستاگرام می بینید که با سرعت زیادی در حال رشد هستند. آیا خون آنها رنگین تر از خون دیگران است؟ قطعا نه! آنها اینستاگرام را درک می کنند و می دانند چگونه و به چه روشی از آن استفاده کنند.

روش ها و ترفندهایی که همیشه در دوره آموزشی اینستاگرام خود از مبتدی تا حرفه ای تمرین کرده ایم. اما این روش ها و ترفندها چیست؟ چگونه یک میلیون فالوور داشته باشیم؟ آیا فقط بحث هزینه است؟

اول از همه، شما باید پاسخ این سوال را دریافت کنید که چگونه از صفر فالوورهایی به دست آورید. سپس یاد بگیرید که چگونه به طور طبیعی فالوور جذب کنید. سپس تنظیمات اینستاگرام را برای افزایش فالوور انجام دهید. پس از درک همه این موارد، به راحتی می توانید یک میلیون فالوور جذب کنید.

جذب یک میلیون فالوور

درآمد یک میلیون فالوور در اینستاگرام

قبل از اینکه به اصل موضوع بپردازیم، به موضوع اصلی یعنی درآمد حاصل از چنین صفحاتی که تا یک میلیون فالوور در اینستاگرام دارند، بپردازیم. اگر وبلاگ نویس هستید و از این طریق شروع به جذب فالوور کرده اید، می توانید برای هر استوری از ۵ میلیون تا ۷۰ میلیون تومان قیمت بگیرید.

به طور میانگین هم اگر حساب کنیم، پیج های میلیونی، ۱۰ میلیون تومان بابت هر استوری که به صورت بنر است، هزینه دریافت می کنند. با فرض اینکه اینگونه افراد در روز ۳ استوری قرار دهند و بابت هر کدام ۱۰ میلیون تومان نیز دریافت کنند، درآمد باور نکردنی ۹۰۰ میلیون تومان در ماه را تجربه خواهند کرد.

افزایش فالوور در یک روز

۱٫ تولید محتوا اصولی تا جذب ۱ میلیون فالوور اینستاگرام

تا زمانی که در اینستاگرام فعالیت می کنید باید محتوا تولید کنید. اما ابتدا باید یک موضوع برای صفحه خود پیدا کنید.

هنگامی که یک موضوع برای صفحه خود انتخاب کردید، باید شروع به ساخت محتوای ویدیویی کنید! اما چرا ویدئو؟ زیرا با ویدیو صفحه شما خیلی سریع رشد می کند و از همه مهمتر می توانید مطالب زیادی را در ویدیو به مخاطب منتقل کنید که در عکس نوشته ها این امکان وجود ندارد.

۲٫ جنجال آفرینی و افزایش چند صد هزار فالوور فقط در یک روز!

با حاشیه سازی و ایجاد جنجال می توانید در کمتر از یک روز فالوورهای زیادی به دست آورید. فالوورهایی که به لطف آنها می توانید هم درآمد کسب کنید و هم به ۱ میلیون فالوور در اینستاگرام نزدیک شوید. اما چگونه می توان تضاد ایجاد کرد؟

  • برای مقایسه پست بگذارید
  • برخلاف آنچه مردم می گویند عمل کنید.
  • کاری غیرعادی انجام دهید
  • با مردم دوست باشید و از آنها حمایت کنید.
  • و…

راه های دیگری برای انجام این کار وجود دارد که درست نخواهد بود. برای مثالی از جنجال، می توان در مورد سهیل سنگرزاده صحبت کرد که در حال حاضر بیش از ۲ میلیون دنبال کننده دارد. این مرد با استدلال درست توانست بزرگ شود و به این حجم از مخاطب برسد. و تو می توانی.

۳٫ برای جذب فالوور تبلیغ کنید.

همیشه باید ۵۰ درصد از درآمد تبلیغاتی خود را جذب کنید. در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید مشهور شوید و هر روز دنبال کننده های ارگانیک و طبیعی خود را به صفحه اینستاگرام خود جذب کنید.

اما کجا باید تبلیغ کرد؟ این چیزی نیست که بتوانیم در چند کلمه یا یک ویدیو برای شما توضیح دهیم. چرا که یک مورد تخصصی است و باید جلسه ای جداگانه برای آن در نظر گرفته شود.

چگونه یک میلیون فالوور بگیریم1

اما برای جمع بندی، شما باید شخصیت خود را داشته باشید. چه مفهومی داره؟ یعنی مخاطب شما کیست؟ کدام صفحات بیشتر حضور دارند؟ مثلا شما مانتو می فروشید.

بنابراین مخاطبان شما در صفحاتی هستند که اکثریت مخاطبان آن خانم ها هستند. به عنوان وبلاگ نویس، صفحات کتاب آشپزی، صفحات خانواده و …! پس باید به این صفحات بگویید که تبلیغات شما را انجام دهند!

۴٫ تعامل داشتن با پیج های هم حوزه خودتان

همانطور که در بالا گفتم، شما باید تبلیغات خود را در جایی قرار دهید که مخاطبان شما هستند. اما باید در نظرات چنین صفحاتی نیز حضور داشته باشید.

همانطور که در بالا توضیح داده شد ۲۰۰ پیج مربوط به زمینه خود را پیدا کرده و آنها را دنبال کنید. سپس هر بار که آنها پست می کنند، شما یک نظر مرتبط با آن پست می گذارید. به این ترتیب افراد زیادی از طریق کامنت با شما آشنا می شوند و شما را دنبال می کنند.

 

جذب یک میلیون فالوور آسان نیست!

شاید فکر کنید همه چیزهایی که در بالا گفتم آسان هستند. اما به نظر آسان است. چون باید هر روز این کارها را انجام دهید و وقت بگذارید. تولید محتوا روزانه، تعامل، تبلیغ و …! اما به یاد داشته باشید که هر بدنسازی در ابتدای بدنسازی اندام زیبایی نداشت.

به همین دلیل رنج کشید و امروز بدن زیبایی ساخته است. همچنین باید مدتی سخت کار کنید تا بتوانید خیلی سریع به هدف خود برسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *