این ماهی علاوه بر زیبایی پر درآمد است

این ماهی علاوه بر زیبایی پر درآمد است

ماهی به دو گونه تزئینی و خوراکی وجودارد و در جهان بسیار محبوب است ماهی با توجه به انواع مختلفی که دارد می تواند یک کسب و کار پردرآمدی باشد، بسیاری از افراد با ماهی توانستند به ثروت و درآمد برسند زیرا موقعیت و پتانسیل های این کسب و کار را درک کردند، در ادامه به معرفی چند نوع از انواع ماهی می پردازیم، با ما همراه باشید.

ماهی گوپی

وجود فیلتر اهمیت بالایی برای نگهداری این ماهی ها در آکواریوم برخوردار است و اندازه و نوع آن بسته به اندازه اکواریومتان می ‎باشد اما با این وجود مهم است که بدانید آیا تنها قصد نگهداری ماهی گوپی را دارید و یا خواستار پرورش آن ها نیز هستید. آکواریوم خود را با تعداد زیادی گیاه زنده ، سنگ و بستر مناسب تزئین کنید. گیاهان ایده آل برای نگهداری از ماهی های کوپر گیاهان شمشیر و آمازون هستند. نوع بستری که برای آکواریوم خود انتخاب می‎کنید کاملا به ترجیح شخصی خودتان بستگی دارد زیرا ماهی های گوپی بیشتر در قسمت میانی و بالایی آکواریوم قرار می‎ گیرند.

ماهی گوپی

ماهی کپور

کپور ماهی ای سبز تیره – قهوه ای از خانواده کپورماهیان است. این ماهی بومی آسیا بوده اما در حال حاضر در اروپا، آمریکای شمالی و دیگر نقاط جهان نیز پرورش داده می شود. ماهی کپور دارای فلس های بزرگ و دو سبیلک در اطراف فک بالایی اش است و تنها یا در دسته های کوچک و در مکان های آرام، پر از گیاه، و در کف استخر، دریاچه و رودها زندگی می کند. به طور کلی می توان گفت کپورها ماهی هایی همه چیز خوار هستند و اغلب هنگام گشتن به دنبال غذا، آب را متلاطم و گل آلود کرده که باعث آسیب رسیدن به دیگر آبزیان و گیاهانی که در آن ناحیه زندگی می کنند می شود. کپور در زمستان به خواب زمستانی می رود، در کف آب ساکن شده و تغذیه اش متوقف می شود.

ادامه مطلب  ثروت در خانه شما را زده است از دستش ندهید

ماهی کپور

ماهی آنجل

ماهي هاي نسبتا زيادي در امتداد و طول رودخانه آمازون وجود دارند كه مورد علاقه دوستداران ماهيان مناطق گرمسيري بوده است. این ماهی به ندرت صادر مي شود به اين علت كه در آنجا گونه هايي وجود دارند كه ارزش معقولي را دارا هستند. ماهی آنجل مختص محيط طبيعي آنها آبهاي سبك و اسيدي رودخانه آمازون است. آنها مي توانند در PH بين ۲/۷ ـ ۵/۶ زندگي نمايند اما جهت تكثير آنها به آب باPH 6/8ـ ۵/۶ (كمي اسيدي) نيازمندند. دماي مورد علاقه شان F 85 ـ ۷۰ و بهترين دماي ممكن F80 ـ ۷۶ است. آنجلها تقريبا نسبت به هر غذايي علاقه نشان مي دهد. اگر در فكر تكثير آنها هستيد يك رژيم متنوع و غذاي زنده و غذاهاي منجمد شده را استفاده كنيد.

ماهی آنجل

 

 

حتما ببینید

آلو بخارا صنعتی

رسیدن به ثروتی ستودنی با آلو بخارا

موفقیت را نباید تنها با خواندن و مطالعه مزه مزه کرد بلکه باید در مسیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *