این پارچه جذاب و رنگی من را پولدار کرد

این پارچه جذاب و رنگی من را پولدار کرد

مدتی پیش تصمیم گرفتم در حوزه پارچه کسب و کارم  را شروع کنم در همان ماه های اول کسب و کارم رونق گرفت و توانستم به درآمد برسم. پارچه محصولی کاربردی است که موارد استفاده آن زیاد است و می تواند جزء بهترین کسب و کارها باشد. در ادامه چند نوع پارچه را به شما معرفی می کنم.

پارچه غواصی

پارچه‌های غواصی باید دارای ویژگی و خصوصیات مختلفی باشند، تا بتوان از آن‌ها برای لباس‌های غواصی استفاده کرد. پارچه غواصی متنوعی برای این مورد استفاده قرار می‌گیرند که دو مورد از آن‌ها دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی هستند و به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد به عنوان بهترین پارچه‌ها برای غواصی شناخته می‌شوند. به طور کلی باید گفت که توجه به نوع لباس یکی از مهم‌ترین مواردی است که در هنگام خرید لباس ورزشی باید به آن توجه کرد و از این رو باید برای خرید به سراغ فروشگاه ورزشی مناسب و معتبر بروید.

پارچه غواصی

پارچه فاستونی

پارچه های فاستونی در دنیا به دلیل داشتن پشم در ترکیب خود معروف و پرطرفدار هستند و هرچه درصد پشم بیشتری داشته باشند ظریف تر و گران قیمت تر و با کیفیت تر هستند. در کشور ما پارچه فاستونی با ترکیبهای ۴۵، ۳۵، ۲۰ و ۱۰ درصد پشم تولید می شوند. هرچه درصد پشم پارچه فاستونی بالاتر باشد ظرافت و کیفیت آن بیشتر و قیمت آن بالاتر می رود. ترکیب ۴۵/۵۵ پارچه فاستونی که دارای ۴۵ درصد پشم و ۵۵ درصد ترویرا است ترکیبی خوشنام و پرطرفدار بین مصرف کنندگان پارچه فاستونی در ایران است. پارچه های فاستونی با درصد پشم کمتر قیمت مناسب تر و ظرافت کمتری دارند، گرچه هر یک از این پارچه ها وقتی در مورد مصرف مناسب خود استفاده شوند بهترین نتیجه را به دست خواهند داد.

ادامه مطلب  کسب و کار خود را تغییر دهید تا پولدار شوید

پارچه فاستونی

پارچه ژرسه

پارچه های ژرسه، نخستین بار در جزیره ای به نام «جرسی» واقع در انگلستان به منظور استفاده ی ماهیگیران تولید شد. پارچه ژرسه با ماشین های گردبافت، تخت و یا کشبافت تاری تولید می شوند. در گذشته ژرسه از پشم بافته می شد اما امروزه از نخ مصنوعی، پنبه، فاستونی و یا ترکیب الیاف بافته می شود. ژرسه از لحاظ کشسانی، جنس، حالت نرم و لختی که دارد بسیار شبیه به پارچه ی ریون است اما نسبت به آن کمی سنگین بوده و بافت برجسته ای دارد. نکته ی مشترک میان تمامی پارچه های ژرسه جنس نخی و نسبتاً نازک آن است. امروزه با توجه به پیشرفت صنعت نساجی، پارچه های ژرسه با رنگ های متنوعی برای دوخت انواع لباس تولید می شود. استفاده از پارچه های ژرسه بیشتر در دوخت لباس های تابستانی متداول است.

پارچه ژرسه

حتما ببینید

آلو بخارا صنعتی

رسیدن به ثروتی ستودنی با آلو بخارا

موفقیت را نباید تنها با خواندن و مطالعه مزه مزه کرد بلکه باید در مسیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *