با انجام این تکنیک های ساده میلیاردر شدم

با انجام این تکنیک های ساده میلیاردر شدم

زمینه تجارت و کسب و کار کلان همیشه بستر بسیار مناسبی برای رسیدن به قله های موفقیت بوده است، از آیتم های بسیار پولساز در تجارت مواد غذایی و خوراکی می باشد، ترشی لیمو و ترشی مخلوط یکی از این زمینه های  بسیار پر فروش و پرطرفدار است.

ترشی لیمو ترش

ترشی لیمو ترش یکی از ترشی های زیبا و مملو از خواص غذایی می باشد. ترشی لیمو بسیار زیبا و زینت دهنده سفره های پذیرایی است.

از خواص ترشی لیمو می توان به درمان اگزما، از بین برنده آفت دهان، پایین آورده تب و بوی نامطبوع دهان اشاره کرد. این ترشی سرشار از ویتامین C می باشد و طعم بسیار متفاوتی از ترشی های دیگر دارد از تهیه این ترشی غافل نشوید.

مصرف ترشی لیموترش موجب استحکام مویرگ‌ها می‌شود و خاصیت ضدمیکروبی در خون دارد. مصرف لیموترش از خونریزی جلوگیری می‌کند و بیوفلاونوئیدهای موجود در آن خاصیت شکنندگی مویرگ‌ها را کاهش می‌دهد.

ایران کشوری مهمان نواز و دوست داشتنی که پر است از راز و رمزها و مردمانی مهربان و خونگرم که از گذراندن زمان و فعالیت در کنار یکدیگر لذت برده و به یکدیگر عشق می ورزند غذاهای جنوبی به همراه ترشی لیمو ترش چابهاری به خوبی می تواند این مهم را برای توریستها و گردشگران بومی که به این مناطق سفر می کنند معنا نماید.

ترشی لیمو ترش

ترشی مخلوط

ترشی ها اکثرا در فصل پاییز و زمستان تهیه می شوند. اگر قصد خرید ترشی مخلوط را دارید بهتر است در این ایام و به بهترین قیمت روز آنرا خریداری کنید. هم چنین به شما پیشنهاد می کنیم که ترشی ها را در اندازه های کم خرید کنید.

ادامه مطلب  فقر را با اسکاج شستم و ثروتمند شدم

چون ترشی ها به مرور زمان کیفیت خود را از دست می دهند و نگهداری آن ها مشکل است و فضای زیادی از یخچال شما را اشغال می کنند.

مجموعه ما انواع این محصولات را در سطح کیفی بالایی تولید و در بازار عرضه می کنند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های سطح کشور محصولات درجه یک ما را خریداری و از استفاده از آن ها لذت ببرید.

هم چنین امکان خرید غیر حضوری این محصولات برای شما امکان پذیر است. کافی است به سایت ما مراجعه کردن و از بین محصولات ما خرید خود را ثبت نمایید و در محل مورد نظر خرید خود را تحویل بگیرید.

ترشی مخلوط فوری

ترشی مخلوط فوری

نکات مهم در تهیه ترشی مخلوط فوری با کیفیت و خوش طعم:مواد اولیه ترشی باید حتما تازه و با کیفیت و ترد باشند، گل کلم باید بافت سفت داشته باشد اما خیار باید ریز و ترد باشد.

ریز تر بودن مواد اولیه باعث جا افتادن زودتر ترشی می شود، میزان ادویه بستگی به ذائقه ی شما داشته و میزان تندی و نمک آن قابل تنظیم است.

برای تهیه ی ترشی از ظروف پلاستیکی استفاده نکنید، ظرف ترشی باید حتما شیشه ای با درب محکم و پیچ شونده باشد.

ظرف شیشه ای قبل از استفاده باید به خوبی شسته شده و جوشانده شود تا به طور کامل استریل شود.

دقت داشته باشید که اگر قصد پختن مواد اولیه را ندارید بادمجان حتما باید پخته شود و نباید به صورت خام وارد مخلوط ترشی شود، پختن بادمجان هم به این صورت است که ابتدا بادمجان را شسته قطعه قطعه کرده و به ازای هر یک کیلو بادمجان یک لیوان سرکه داخل قابلمه ریخته و اجازه دهید بجوشد تا کل سرکه تبخیر شود.

ادامه مطلب  هیچکس فکرش را هم نمکیرد من با اسپلیت ثروتمند شوم

ترشی مخلوط فوری

حتما ببینید

آلو بخارا صنعتی

رسیدن به ثروتی ستودنی با آلو بخارا

موفقیت را نباید تنها با خواندن و مطالعه مزه مزه کرد بلکه باید در مسیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *