با روش درست سرمایه گذاری و پس انداز میلیونر شدم

با روش درست سرمایه گذاری و پس انداز میلیونر شدم

از دیگر راه های میلیاردر شدن پس انداز مقدار معینی پول است. بعد از وارد شدن به عرصه کسب و کار حلوا و شیرینی جات به محض اینکه حقوق خود را دریافت کردم، ۲۰ درصد آن را به حساب پس انداز خود منتقل کردم و از آن استفاده نکردم. ما باید حساب پس انداز و خرج های روزانه خود را از هم جدا کنیم، چون هر پولی که در دسترس ما باشد محکوم به خرج شدن خواهد بود. پس تا حد امکان حساب پس اندازمان را دور از دسترس نگه میداریم.

حلوا شکری

حلوا شکری ترکیبی از کنجد آسیاب شده، شکر، گلوکز، مونوگلیسیرید، هل و وانیل است، ترکیبی از مواد غنی که بسیار مناسب برای وعده‌های صبحانه و عصرانه است. برخی از حلوا شکری با خلال پسته مزین شده‌اند به همین دلیل بسیار مناسب برای پذیرایی هستند. حلوا ارده شکری با قیمت ‌های مختلف در بسته‌بندی‌های متفاوت و با وزن‌های مختلف ۵۰ گرمی، ۲۱۰ گرمی و ۲۶۰ گرمی، ۱۰۰۰ گرمی و ۱۶۰۰ گرمی تهیه شده‌اند تا مناسب با اعضای خانواده‌تان از آن‌ها استفاده کنید. از نمونه‌های پرطرفدار آن حلوا شکری ساده است.

حلوا شکری و یا حلوا ارده از انواع خوراکی های مقوی و محبوب است که امروزه در انواع طعم های مختلف تهیه می شود. در طرز تهیه حلوا شکری از آرد گندم و ارده و گردو خرد شده و شکر و آب و گلاب و زعفران و پودر پسته و کره استفاده می شود.

حلوا شکری

حلوا

در خیلی از استانهای ایران حلوا با شیره انگور و شیر درست می کنند که در انواع مختلفی می باشد که رایج ترین آن با شیره انگور هست و تمامی مراحل مثل حلوا می باشد که در آخر به آن شیر اضافه می شد تا طعم خوبی داشته باشد و برای خوش بو شدن حلوا به آن زعفران و هل می توان اضافه کرد که در طعم تاثیر گذار است.

ادامه مطلب  ثروت را با کمربند به کمرِ زندگی ام بستم

حلوا یکی از خوراکیهای ایرانی است که خطاب به دسر نیز خورده می شود و در استانهای مختلف طرز تهیه آن فرق دارد که افراد در مراسمات مختلف خود از آن استفاده می کنند.

حلوا

حلوا باسلوق

حلوا باسلوق نوعی شیرینی شبیه راحت الحلقوم هستش که از سوغاتی های شهرستان مراغه، ساوه، ملایر و اراک هستش باسلوق گردویی یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و پرطرفدار ایرانی است که با طعم های متنوعی درست می شود

باسلوق رو می تونید برای شب یلدا و عید نوروز در رنگ ها و طعم های مختلفی مثل باسلوق انار  و باسلوق هندوانه تهیه کنید. شگلی داره و میشه به رنگ های مختلف اون رو تهیه و جلوه ی سفره ی افطاری ماه رمضان رو چندین برابر کرد. شاید با خودتون فکر کنین که تهیه کردن باسلوق خونگی خیلی دردسر داره اما باید مژده بدم که اصلا این طور نیست

حلوا باسلوق

حتما ببینید

آلو بخارا صنعتی

رسیدن به ثروتی ستودنی با آلو بخارا

موفقیت را نباید تنها با خواندن و مطالعه مزه مزه کرد بلکه باید در مسیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *