با فراگیری تخصص های کمیاب و نادر میلیاردر شدم

با فراگیری تخصص های کمیاب و نادر میلیاردر شدم

از روش های ثروتمند شدن شناسایی تخصص ها و مهارت های کمیاب و نادر است. من با تحقیق و جستجوی هرکدام توانستم به طور حرفه ای این مهارت های خاص را یاد بگیرم و شانس پولدار شدن خود را در زمینه کسب و کار محصولات حصیر بالا بردم. در کشور افراد کمی بودند که از این مهارت ها تجربه داشته اند به همین دلیل یادگیری و پیشرفت در این مسئله بسیار فرصت خارق العاده ای ایجاد میکرد.

حصیر چوبی

یکی از وسایل خانه های قدیمی و جدید حصیر چوبی بالکن و مبل حصیری می باشد که در انواع ارزان و با کیفیت در دسترس خریداران می باشد امروزه کارگاه های کوچک و بزرگ زیادی در کشور مشغول به تولید این محصول هستند ولی مسئله ی مهم خرید این محصول از مراکز معتبر و مطمئن می باشد، چرا که برخی تولید کنندگان نسبت به تولید این محصول در حالی اقدام کرده اند که از مواد اولیه ی بی کیفیت و غیر استاندارد استفاده نموده اند.

بنابر این خرید آن از مراکز و مراجع معتبر از اولویت زیادی برخوردار می باشد، به اطلاع می رسانیم که مجموعه ی ما با سالها تجربه در زمینه ی تولید انواع حصیر چوبی و زیرانداز حصیری یکی از برترین فعالین این عرصه بوده و از مواد درجه یک و عالی جهت تولید و ساخت آنها استفاده می نماید.

در ضمن لازم است بدانید که مجموعه ی ما محصولات خود را به صورت عمده ای و تعداد بالا عرضه می نماید و به همین جهت در قیمتهای مجموعه سعی در بهینه سازی آنها شده است تا تمامی افرادی که قصد تهیه ی این محصول را دارند توانایی خرید را داشته باشند.

ادامه مطلب  تصمیم درستم باعث پولدار شدنم شد

حصیر چوبی

حصیر بامبو

حصیر بامبو گزینه مناسبی برای استفاده به عنوان پرده برای در و پنجره های بیرونی ساختمان است و برای دکورهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر در خانه های ویلایی و تراسها و هم چنین رستورانها و آتلیه ها از پرده های فوق بهره برده می شود و با تمامی سلیقه ها سازگار است، نوع رولی این حصیرها و حصیر بافی از مقاومت و طول عمر بالاتری نسبت به سایر حصیر ها برخوردار است.

چوبهای بامبو قابلیت رشد بسیار بالایی داشته و پس از برداشت خیلی زود رشد می کنند به همین دلیل استفاده از این چوب آسیبی را به محیط زیست و تجدید دوباره آن وارد نمی کند، در صورتی که حصیرهای فوق شسته شدند می بایست در فضای آزاد قرار بگیرد تا کاملا خشک شوند، زیرا رطوبت در طولانی مدت موجب خرابی پرده های فوق می شود.

حصیر بامبو

حصیر جنوب

امروز میخواهیم درمورد تفاوت بین حصیر حصیر جنوب و حصیر شمال صحبت کنیم حصیر شمال علاوه بر نوع بافت و گیاه، اینه که در شمال کشور به دلیل وجود رطوبت لوازمی که از حصیر بافته میشن دارای جنسی نرم‌تر از حصیر جنوب هستند همچنین صنایع دستی حصیری جنوب کشور جنسی خشک دارن.

گیاهی که در شمال مورد استفاده حصیر بافی قرار میگیره، گیاه گالی (لی) و سوف هستش و گیاه مورد استفاده در جنوب کشور ترکه بید و برگ درخت خرماست.

امروزه لوازم حصیری در دکوراسیون‌های سنتی و مدرن مورد استقبال زیادی قرار گرفته و تنوع بالای محصولات حصیری موجب رونق بیشتر این رشته از صنایع دستی شده.

ادامه مطلب  لذت ثروتمند شدن را کسب و کار کیک به من داد

حصیر کاربرد بسیار زیادی در انواع دکوراسیون‌ها داره و در کنار استفاده راحت و وزن سبک، حس ساده زیستی و صمیمیت رو هم منتقل میکنه.

 

حصیر جنوب

.

 

حتما ببینید

آلو بخارا صنعتی

رسیدن به ثروتی ستودنی با آلو بخارا

موفقیت را نباید تنها با خواندن و مطالعه مزه مزه کرد بلکه باید در مسیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *