زندگی من با کار در حوزه رزین دگرگون شد

زندگی من با کار در حوزه رزین دگرگون شد

من با کمک یکی از دوستانم در عرصه رزین مشغول به کار شدم و تمام سعی خود را کردم تا کیفیت محصولاتم را بهبود یابم و این موجب برتری من نسبت به رقبا شد. در ادامه با محصولاتم بیشتر آشنا می شوید.

رزین اپوکسی

از مهمترین موادی که برای خرید قیمت رزین اپوکسی غلیظ می باشد که نوع خالص آن به صورت شفاف می باشد و در صنایع ساخت رنگ کاربرد دارد. این محصول دارای انواع مختلفی می باشد که از نمونه های آن می توان به لاتکی و ترموپلاستیک اشاره کرد. رزینها از نوع مواد پلیمری بوده که دارای مقاومت بالایی هستند و در پوششهایی استفاده می شوند که بر پایه آب و حلال می باشند. بر اساس میانگین وزرن مولکولی می توان رزینها را بر دو نوع رزین آکرلیک خالص و نمونه های پیشرفته و پیچیده تر تقسیم کرد. نوع خالص این محصولات به تنهایی از مونومرهای اکریلیک تشکیل شده اند و به همین دلیل این گونه را خالص می نامند. مونومرهای این گونه به دسته های عاملی مختلفی اتصال دارند که از این موارد می توانیم به اتم هیدروژن، گرئه های واکنشی، غیر واکنشی و پیچیده اشاره کرد.

رزین اپوکسی

رزین اکریلیک

اتم هیدروژن باعث می شود تا گروه های کربو کسیلی در پلیمر پدید آید و این دو کنار هم باعث چسبندگی بالا می شود. علاوه بر چسبندگی قیمت رزین اکریلیک  نیز مهم است. شود تا انحلال درون آب بهتر انجام شود و این کار باعث مقاومت می شود. در گروه های غیر واکنشی دارای زنجیرهای آلکیلی می باشند که ترکیب آنها از هیدروژن و کربن ساخته شده است. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با محصولات شیمیایی انواع رزینها بیشتر آشنا کنیم تا اگر قصد خرید دارید کمک زیادی به شما بکند.

ادامه مطلب  سرویس خواب دو نفره تهران مشهد

یکی از محصولات شیمیایی که بر پایه آب می باشد رزین اکریلیک و رنگ صنعتی بوده که به طبیعت آسیبی نمی رساند و رنگ شفاف نیز دارد. در ترکیبات این مواد حضور هیدروژن و گروه های کربوکسیل در کنار هم ترکیبی را تشکیل می دهند که به چسبندگی بالا منجر می شود. وجود انواع گروه های کربوکسیل در این ترکیبات باعث بالا رفتن میزان حل شدن رزینها در داخل آب شود. وجود هیدروژن و کربن در کنار هم باعث می شوند تا رزینها با گروه های دیگر ترکیب نشوند و این محافظت از مولکولها باعث بالا رفتن کیفیت رزین می باشد. از گروه های واکنشی فعال می توان به هیدوکسیلها اشاره کرد که توانایی نشان دادن واکنش با ملامینها را دارد.

رزین اکریلیک

رزین پلی استر

این گروه تاثیر بسیار زیادی در قیمت رزین پلی استر دارد و تقویت کننده اتصالات زنجیره ای بوده مه در نهایت باعث شاخت پلیمر با مقاومت بالا می شود. از مونومرهای گوناگون می توان در این نوه مواد استفاده کرد که نتیجه این کار ساخت رزینهای مختلف می باشد. از دیگر نمونه های مونومر نوع پیچیده بوده که از مواد استایرن بیشترین استفاده شده است و به همین دلیل رزینهای این گونه به نام استایرن اکریلیک نام گذاری شده اند. این نوع مونومرها بسیار ارزان تر از مونومرهای اکریلیک می باشند و به همین دلیل بیشترین استفاده از این نمونه ها در صنایع می شود. این نوع از مونومرها توانایی این را دارند که باعث شوند تا رزینها مقاومت بالایی در برابر مواد قلیایی و آب داشته باشند. یکی از معایب رزینهای تشکیل شده از استایرن آکرلیک این است که بعد از مدتی رو به زردی می روند و به صورت پودر درآیند.

ادامه مطلب  کفپوش پی وی سی اداری استراتیفی

رزین پلی استر

حتما ببینید

آلو بخارا صنعتی

رسیدن به ثروتی ستودنی با آلو بخارا

موفقیت را نباید تنها با خواندن و مطالعه مزه مزه کرد بلکه باید در مسیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *