قیمت مدل آباژور ایستاده پذیرایی

قیمت مدل آباژور ایستاده پذیرایی چند است؟

آباژور رومیزی کلاسیک چی بخرم؟  بهترین مدل های آباژور جدید کدام است؟

آباژور نوعی پوشش برای لامپ است که نور را به سمت پایین هدایت می کند. یک آباژور معمولاً از یک پایه و یک کلاهک یا سایه بان آباژور تشکیل شده است.

لامپ به پایه متصل است و روکش آباژور روی لامپ را می پوشاند و از شناسایی لامپ و هدایت پرتوهای نور جلوگیری می کند. انواع آباژورها به دو دسته عمده آباژور رومیزی و آباژور ایستاده یا آباژور کنار سالن تقسیم می شوند.

خرید آباژور جدید

نورپردازی با لوستر و آباژور (با کلاهک یا بدون کلاهک) تاثیر غیرقابل انکاری در زیبایی اتاق دارد. بنابراین انتخاب لوستر و آباژور مناسب هنگام خرید اینترنتی آباژور، علاوه بر نور مناسب اتاق، به ما کمک می کند تا زیبایی بیشتری به اتاق ارائه کنیم. زیر و پایه آباژورها از چوب است.

تمام اتاق های خانه شما از زیبایی نور بهره می برند. از منابع طبیعی مانند نور خورشید گرفته تا منابع مصنوعی مانند چراغ های شب و ابزار روشنایی. هنگام انتخاب و خرید اینترنتی آباژور برای طراحی داخلی خود، آیا می دانید کدام نوع برای محیط شما مناسب است؟

از آباژورهای آویزی که بالای میز ناهارخوری شما آویزان هستند تا چراغ های زمینی که صندلی مطالعه شما را روشن می کنند. با توجه به نکاتی بهترین لامپ ارزان را برای منزل خود انتخاب کنید.

آباژور کلاسیک ایستاده

یک اتاق خواب زیبا با دکوراسیون و سرویس خواب درجه یک را در نظر بگیرید. بدیهی است که این ترکیب با استفاده از عناصری برای ایجاد نور ثانویه مانند آباژور تکمیل و نهایی می شود. آباژورها به دلیل ظاهری که دارند در دکوراسیون اداری نیز قابل استفاده هستند. همچنین تالارهای پذیرایی و کتابخانه ها یکی از بهترین مکان ها برای این محصول هستند.

امروزه در طراحی داخلی مدرن از آباژورهای برنزی و چراغ خواب برای ایجاد شادابی و نشاط در فضاهایی مانند حمام و حتی انبارها استفاده می شود.

نوردهی و نوع استفاده از لامپ در کنار سالن چوبی

پوسته یا سایه آباژور نقش مهمی در توزیع نور مناسب دارد. کلاهک ها معمولاً از پارچه ساخته می شوند. می توانید از لامپ در اتاق خواب، در محل استراحت خود و یا در اتاق کودک استفاده کنید. از رنگ بدنه و سایه آن در هماهنگی با رنگ های دیگر مانند پرده و لوازم چوبی در دکوراسیون استفاده کنید.

ادامه مطلب  از بین بردن بوی سرکه از روی فرش با ساده ترین روش

نکات مهم برای خرید لامپ کف

۱٫ آباژور کنار اتاق نشیمن شما باید با رنگ های موجود در اتاق سازگار باشد

هنگام خرید یک لامپ لوکس، باید به اتاق خواب، سالن پذیرایی یا به طور کلی محیط خود نگاه کنید. اگر می خواهید آباژور نقطه کانونی اتاق باشد، رنگ های جسورانه ای را انتخاب کنید که از دیگر عناصر تزئینی متمایز باشد. برای رویکرد دقیق تر، از رنگ های معمولی در رنگ آباژور استفاده کنید.

۲٫ آباژوری که انتخاب می کنید باید در جای خود بهترین ترکیب باشد

هنگام خرید اینترنتی آباژور، پایه و آباژور را به صورت یک جفت در نظر بگیرید. بسته به اینکه آباژورتان بلند و نازک باشد یا پهن و پهن، در انتخاب رنگ به شما کمک می کنیم.
آباژور باید به اندازه ای پایین باشد که تقریباً کلید را بپوشاند. اما نه آنقدر پایین که برای تعویض لامپ مجبور شوید زیر آن بروید.

آباژور ایستاده فلزی

۳٫ تصمیم بگیرید که سایه چراغ سالن و پذیرایی در طراحی داخلی شما چگونه به نظر می رسد

قبل از اینکه تمام توجه خود را به ظاهر آباژور اختصاص دهید، فضایی را که برای آن می خواهید فراموش نکنید. اگر میز کنار تخت یا فضای داخل و خارج شدن تخت کم است. ممکن است لازم باشد یک لامپ کوچکتر را به صورت آنلاین خریداری کنید. گاهی اوقات یک چراغ ایستاده در کنار صندلی راحتی ممکن است نمایه مناسب تری برای سالن پذیرایی شما باشد.

۴٫ مشخص کنید که آباژور شما تزئینی است یا کاربردی

خرید لامپ چوبی فقط برای کارایی نیست. تابش نور لامپ از طریق لامپ در ایجاد محیطی آرامش بخش بسیار موثر است. اما رنگ سایه شما نیز تفاوت قابل توجهی ایجاد می کند.

ادامه مطلب  ساعت دیواری چوبی

استفاده از دکوراسیون تمام سفید در خانه به خصوص در انتخاب آباژور، درخشندگی را به حداکثر می رساند. با استفاده از سایه روشن، درخشندگی نور را در اتاق به حداکثر برسانید و با استفاده از سایه های تیره تر، حس خاصی به محیط اطراف خود بدهید.

۵٫ در اتاق های غیر معمول خود از آباژور استفاده کنید

خرید اینترنتی چراغ رومیزی می تواند کار دشواری باشد. هنگامی که به دنبال لامپ مناسب هستید، به خاطر داشته باشید که می توانید از آن در حمام، انباری یا اتاق نشیمن خود استفاده کنید. با این کار ظرافتی را به محیط اضافه می کنید که قبلا وجود نداشت.

در بسیاری از خانه های مدرن، طراحان با خرید یک لامپ منحنی و نصب آن در بالای حمام، یک نقطه کانونی ایجاد می کنند. اگر در اتاق رختشویی خود فضایی در بالای کمد دارید، می توانید از یک لامپ کوچک به عنوان چراغ خواب یا چراغ اتاق استفاده کنید.

۶٫ با آباژورهای خود پیامی را برسانید

هنگام خرید آنلاین برای چراغ کف، اتاق خود را نیز در نظر بگیرید. آیا می خواهید پیامی را منتقل کنید یا ترجیح می دهید آباژور مدرن شما با فضای اطراف ترکیب شود؟
با استفاده از رنگ ها و متریال هایی با رنگ مکمل بر روی اجناس، می توانید لامپ همرنگ خود را زیباتر جلوه دهید.

آباژور رومیزی

۷٫ هنگام انتخاب آباژور مناسب ابتدا ایمنی را در نظر بگیرید

پس از خرید چراغ خواب مورد نظر دقت کنید که فاصله مناسبی با لامپ داشته باشد زیرا هر لامپ مقداری گرما دارد. اندازه دستگیره می تواند آن را تنظیم کند. در واقع این بازوهای فلزی هستند که لامپ دور سر را به هم متصل می کنند.

راه دیگر تنظیم این فاصله استفاده از فیلترهایی با اندازه های مختلف است. با این کار از تماس لامپ با بدنه آباژور اطمینان حاصل می کنید.

۸٫ از یک آباژور با شکل مناسب مطابق با لامپ استفاده کنید

ادامه مطلب  میز ناهار خوری نقلی [150+ مدل]

اگر می خواهید آباژور فعلی خود را جایگزین کنید، تمام اشکال موجود را در نظر بگیرید. طبل/استوانه، قائم، امپراتوری یا زنگ سنتی به تعیین سبک طراحی اتاق شما کمک می کند. بسیاری از تولیدکنندگان لامپ می توانند به شما در انتخاب لامپ مناسب کمک کنند.

۹٫ با انتخاب آباژور، ظاهر شخصی خود را به اتاق بیاورید

در دنیای امروزی اشتراک‌گذاری اجتماعی، امکان ساخت آیتم‌های شخصی‌سازی شده آسان‌تر از همیشه است! اگر کمی تکنیکی هستید، می توانید با استفاده از روبان، گل رز، پارچه یا عناصر دیگر ظاهری منحصر به فرد برای خانه خود ایجاد کنید!

انواع اباژور

آباژور چوبی

آباژور چوبی یکی از وسایل کاربردی نورپردازی در بخش‌های مختلف منزل مثل سالن‌پذیرایی و اتاق‌خواب است. طرح‌های آباژور رومیزی چوبی و آباژور ایستاده چوبی بسیار گسترده هستند. شما با هر سلیقه یا دکوراسیونی می‌توانید یک آباژور چوبی مناسب محیط خود پیدا کنید.

انواع آباژور کنارمبلی

اگر اهل مطالعه، حل کردن جدول یا کار کردن بر روی مبلمان راحتی خود هستید، آباژور کنار مبلی بهترین دوست شما می‌شود. این آباژور با فراهم کردن نور کافی برای انجام کارهای مختلف در فضای تاریک، در عین حال زیبایی خاصی را به محیط شما می‌بخشد. برای مشاهده انواع آباژور کنارمبلی می‌توانید از محصولات ما دیدن کنید.

مدل آباژور پذیرایی

اگر به دنبال یک مدل آباژور پذیرایی هستید، بهتر است کاربرد انواع آباژور را بهتر درک کنید. قانون خاصی در انتخاب مدل آباژور پذیرایی وجود ندارد. اما بهتر است این انتخاب، بنا بر نیاز شما باشد.

به طور مثال، اگر پذیرایی شما با دکوراسیون ایرانی اصلی تزئین شده است، یک آباژور رومیزی برنزی برای میز تلفن یا آباژور ایستاده برنزی کنار مبلی، جلوه‌ای بسیار زیبا خواهد داشت.

از طرفی دیگر، اگر خانه‌ای امروزی و مدرن دارید، می‌توانید با استفاده از مدل آباژور پذیرایی مدرن ، مجموعه خود را کامل کنید. به طور کلی استفاده از آباژور، زیبایی خاصی را به محیط القاء می‌کند و این فاکتور در تمامی مدل‌های آن، مشترک است.

 

حتما ببینید

مدل کوسن پولکی

کوسن پولکی [۱۳۰+ مدل طلایی و نقره ای قلبی]

دوخت روکش کوسن یا دوخت کوسن با پارچه پولک در رنگ های مختلف مانند الگوی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *