کسب و کار خانگی مرا یک کارآفرین موفق کرد

 کسب و کار خانگی مرا یک کارآفرین موفق کرد

مدتها بود که برای کسب درآمد و سرگرمی در خانه به تهیه انواع کیک و ژله پرداخته بودم و بسیاری از دوستانم را نیز به این کار دعوت کرده بودم و روزی تصمیم گرفتیم تا محلی را برای این کار در نظر بگیریم و در آنجا به فروش و تولید انبوه این محصولات بپردازیم.

پودر ژله

 پودر ژله نوعی فراورده پروتئینی است که از هیدرولیز جزئی کلاژن تهیه می‌شود. کلاژن را از پوست، استخوان، غضروف و دیگر اتصالات بدن حیوانات استخراج می‌کنند. ژله یا لرزانک نوعی غذای ژل مانند شور یا شیرین است که معمولاً با اضافه نمودن ژلاتین و یا پکتین (ژلاتین گیاهی) تهیه می‌شود.

ژلاتین برای مصارف خانگی معمولاً به صورت ورقه ای، دانه و یا پودر عرضه می‌شود. برخی از آنها را می‌توان مستقیماً به غذای مورد نظر اضافه نمود. برخی دیگر را قبل از مصرف باید در آب خیس کرد. گیاه خواران از مواد گیاهی همچون آگار به جای ژلاتین استفاده می‌کنند.

البته به خاطر داشته باشید که به آگار ژلاتین نمی‌گویند؛ چون ژلاتین تنها از حیوانات به دست می‌آید و منشا گیاهی ندارد. گاهی به انواع ژل و ژله‌ها هم ژلاتین می‌گویند. اما ژلاتین تنها به فراورده اطلاق می‌شود که از پروتئین حیوانات به دست می‌آید.

پودر ژله

پودر پودینگ

پودر پودینگ یکی از دسرهایی است که بسیار پرطرفدار است چون هم میشود آنرا در طعم های مختلف با توجه به سلیقه و مزاج افراد تهیه کرد و هم طرز تهیه بسیار ساده ای دارد و مواد اولیه کمی نیز احتیاج دارد.

بطور کلی پودینگ را میتوانید با استفاده از شیر و شکر و طعم دهنده ی دلخواه خود به همراه ماده ای برای سفت کردن و ژله ای کردن آن مثل ژلاتین یا نشاسته ذرت و تخم مرغ تهیه کنید و شاید نهایت وقتی که از شما بگیرد چیزی حدود بیست دقیقه باشد.

ادامه مطلب  ترشی زندگی من را شیرین کرد

از طرفی دیگر پذیرایی از مهمانها با دسر بعد از وعده های غذایی میزبانی شما را تکمیل میکند هم چنین از آنجایی که طعم دسر ها و ظاهر آنها برای کودکان بسیار دلچسب میباشد میتوانید از آن برای تشویق کردن فرزندانتان به خوردن کامل وعده های غذاییشان استفاده کنید که یک روش بسیار موثر است برای کودکانی که میل زیادی به خوردن غذا ندارند بنابراین یادگیری چند نوع دسر ساده که هم طعم وظاهر زیبایی داشته باشد و هم ساده تهیه شده و وقت زیادی از شما نگیرد لازم است.

پودر پودینگ

پودینگ وانیلی

پودینگ‌ها با بافت نرم و خامه‌ای خودشان یکی از محبوب‌ترین دسرها در جهان هستند که در ادامه طرز تهیه پودینگ وانیلی را توضیح می دهیم.

در یک قابلمه متوسط، شکر، نشاسته ذرت، نمک، شیر و زرده تخم مرغ را با هم مخلوط کنید. روی حرارت متوسط قرار دهید تا آرام آرام بجوشد، گاهی اوقات (هر دقیقه یا دو دقیقه) مواد را هم بزنید، تا زمانی‌که کل مواد داخل قابلمه بجشوند و سطح آن‌ها را حباب بگیرد، این حدود هفت تا هشت دقیقه زمان می‌برد.

پس از این‌که حباب‌ها روی سطح مایه پودینگ ایجاد شدند شما به مدت دو دقیقه دیگر مواد را هم بزنید تا کمی قوام بگیرد. حالا می‌توانید شعله را خاموش کنید، به مرور به غلظت مواد اضافه می‌شود.

اگر هنوز گلوله‌هایی از مواد را در پودینگ وانیل حس می‌کنید، باید در این مرحله آن‌را از یک صافی بسیار ریز رد کنید تا موادتان کاملا خامه‌ای و یکدست شود. پس از آن عصاره وانیل را اضافه کنید.

ادامه مطلب  با بهبود عادات روزانه درآمدم افزایش یافت

در این مرحله، پودینگ را به ظرف موردنظرتان انتقال دهید و برای چندساعت در یخچال نگهداری کنید تا کاملا خنک و آماده سرو شود.

 

پودینگ وانیلی

 

حتما ببینید

آلو بخارا صنعتی

رسیدن به ثروتی ستودنی با آلو بخارا

موفقیت را نباید تنها با خواندن و مطالعه مزه مزه کرد بلکه باید در مسیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *