با شناخت نیازها به موفقیت رسیدم

با شناخت نیازها به موفقیت رسیدم

خداوند گیاهان بسیاری را خلق کرده است که بیشتر آنها خاصیت دارویی دارند از این رو یکی از نیازهای بشر می باشد و قطعا این گونه محصولات از فروش بالایی برخوردار است و من تصمیم گرفتم که در این زمینه مشغول به کار شوم.

پودر سفید

در زمانهای قدیم پودر سفید یا آلوئه ورا وجود نداشته است یا گاهی به طور کمتر در میان مردم وجود داشته است، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی محصولات جدید تری وارد بازار شده اند که یکی از این نوع کالاها شامل پودر آلوئه ورا می شود که با گذشت زمان در میان مردم رواج پیدا کرده است به همین منظور تقاضا برای این نوع محصول روزانه در حال افزایش می باشد.

همانطور که می دانید در زمان قدیم برخی افراد از آلوئه ورا استفاده می کرده اند زیرا درباره خواص آن اطلاعات کافی را دارا بودند، بهتر است بدانید آلوئه ورا یکی از پر خواص ترین میوه به شمار می آید و به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد در برخی کتابهای پزشکی از آن نام برده شده است.

همچنین لازم به ذکر می باشد که از آلوئه ورا در طب سنتی هم نیز ذکر شده است زیرا خواص این محصول آن قدر زیاد می باشد که جز گیاهان دارویی به شمار آمده است، گیاه آلوئه ورا برای سلامتی پوست بسیار مفید واقع شده به همین منظور اکثر شرکتها ژل آن را تولید کرده و به بازار عرضه می گردانند. همانطور که اشاره داشتیم پودر و کرم آلوئه ورا جزو یکی از جدید ترین محصولات در بازار جهانی به شمار می آید.

ادامه مطلب  چاقو دست ساز شکاری کلمبیا زنجان

پودر سفید

پودر شکوفه خرما

پودر شکوفه خرما در تمام نخلستانها درجنوب کشور در فصل بهار در اختیار تمام متقاضیان است اما انواع این محصولات به صورت بسته بندی شده و در وزنهای مختلف در بازارهای خرید و فروش در سراسر کشور توزیع و با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد.

“درخت نخل جنس نر” در اواخر زمستان (اسفند ماه) شروع به شکوفه و یا به اصطلاح گل دادن می کند. شکوفه های نخل در حفاظ چوبی ضخیمی قرار دارند که با رسیدن فصل بهار و گرم تر شدن هوا، این غلاف چوبی محکم(تاره) که دور تا دور شکوفه های درخت خرمای نر را گرفته است شروع به ترک خوردن و پاره شدن می کنند و شکوفه های نخل ( درخت خرما) آزاد می شوند.

پس از پاره شدنِ تاره یا همان غلاف چوبی خرما، لایه و پوسته بیرونی شکوفه خرما شروع به ضخیم شدن می کنند و درون شکوفه یا همان گل درخت خرما را پودر زرد رنگ روشنی قرار دارد که با خارج کردن این پودر زرد سفید از پوست ضخیمی که دور تا دور آن را فرا گرفته است؛ پودر شکوفه خرما یا همان گرد درخت نخل بدست می آید.

پودر شکوفه خرما

پودر شیرین بیان

خاصیت پودر شیرین بیان برای همگان کاملاً واضح می باشد گلیسیرین موجود در عصاره شیرین بیان خاصیت ضد التهابی داشته و باعث کاهش حساسیت می‌شود.

این ماده میزان خارش و قرمزی پوست را کاهش داده، بخاطر همین ویژگی معمولاً از شیرین بیان سرم های شستشو را تهیه می کنند.

از آنجایی که عصاره ی شیرین بیان خاصیت آنتی باکتریال دارد، از بروز عفونت و انواع بیماری پوستی جلوگیری کرده! و التهاب آنها را تا حد زیادی التیام می بخشد.

ادامه مطلب  با هوش و خرد تصمیم ثروت‌ سازی را گرفتم

مبارزه با سرطان : تحقیقات نشان داده است که شیرین بیان حاوی ریز مغذی های است که، توانایی این را دارد در درمان سرطان سینه و پروستات تاثیر زیادی بگذارد. آنتی اکسیدان موجود در شیرین بیان بسیار زیاد تر از حد معمول است.

محافظت از پوست در برابر اشعه آفتاب: یکی از اصلی ترین مواردی که باعث آسیب به پوست می شود اشعه مضر آفتاب است. شما با استفاده از پودر شیرین بیان همراه با ویتامین ث، می‌¬توانید تا حد زیادی از پوست بدنتان در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت کنید.

البته در این مورد بهتر است، از عصارهه شیرین بیان استفاده کنی! و عصاره شیرین بیان را به همراه ویتامین ث قبل از کرم ضد آفتاب بر روی پوست خود بمالید.

پودر شیرین بیان

حتما ببینید

آلو بخارا صنعتی

رسیدن به ثروتی ستودنی با آلو بخارا

موفقیت را نباید تنها با خواندن و مطالعه مزه مزه کرد بلکه باید در مسیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *