رها شدن از فقر مرا به این فکر وا داشت

رها شدن از فقر مرا به این فکر وا داشت

چندین سال بود که هر شغلی را که امتحان می کردم از نظر مالی نمی توانستم درآمد خوبی داشته باشم تا این که با مجموعه ای تاجر پرور آشنا شدم که توانستم به تجارت گیاهان دارویی بپردازم.

پودر شکوفه خرما

پودر شکوفه خرما محصولی است که از گلهای درخت نخل نر گرفته می شود، پودر نخل درخت نر خرما محصولی پر خاصیت است‌ که از این محصول هم برای گرده افشانی و بارور کردن درخت خرما استفاده می کنند و هم می توان از آن به عنوان یک محصول مقوی و تقویت کننده خوراکی استفاده کرد.

پودر یا همان گرده نخل درخت خرما، پودری بسیار سبک و زرد رنگ می باشد که می توان این پودر را جمع آوری و در موارد دارویی برای اشخاص استفاده کرد. پودر نخل دارای میزان بسیار زیادی از انواع ویتامین و مواد آلی و معدنی است‌ که بسیاری از اطبا برای درمان باروری و درمان نازایی از آن استفاده می کنند.

پودر شکوفه خرما

پودر شیرین بیان

پودر شیرین بیان فواید بسیاری دارد که از آن جمله:

درمان اگزما: تحقیقات نشان داده با استفاده از محصولاتی که حاوی شیرین بیان هستند تا حد زیادی می توان بیماری پوستی اگزما را درمان کرد.

ضد خارش و ضد حساسیت: از مهم ترین ویژگی شیرین بیان می توان به این گزینه اشاره کرد، اگر شما دارای پوست حساس هستید، حتما از بیماری های خارجی نیز رنج می برید! استفاده از شیرین بیان باعث نرمی و لطافت پوست شما شده، و تا حد زیادی خارش پوست را کاهش می دهد.تاثیر گذاری و کنترل رنگدانه های موجود در پوست: از بیماری های پوستی که بر اساس وجود اشکال در رنگ دانه ها بوجود می آید، می توان به هایپرپیگمنتیشن اشاره کرد. هایپرپیگمنتیشن بیماری است که سلول¬‌های پوستی شما در یک قسمت از پوست به میزان خیلی بالایی ملانین تولید کند.

ادامه مطلب  کسب و کارم را با کوکی رونق دادم

منظور از بیماری هایپرپیگمنتیشناین است که قسمت های مختلف پوست بدن شما، رنگ متفاوت تری داشته باشد. علت اصلی این بیماری رادیکال های مضر است! که باعث تاثیر بر روی رنگدانه ها و ملانین تولید شده می گذارد،و به آنها آسیب وارد می کند.

جلوگیری از پیری پوست: یکی از مهمترین برنامه های بانوان پیری زودرس می باشد. پیری زودرس پوست همانند بیماری های پوستی به خاطر وجود به وجود می آید.

پودر شیرین بیان

پودر سفید

همانطور که اشاره داشتیم کشورهای کمی پودر سفید یا آلوئه ورا را تولید می کنند که در کشور عزیزمان ایران علاوه بر شرکت ما، رقبای دیگری هم فعالیت خواهند کرد که قیمت پودر تولید شده خود را گران اعلام می کنند. که این مسئله برای مجموعه ما یکم عذاب آور است زیرا آنها به دنبال سود هستند و شرکت ما به دنبال جذب رضایت مشتری به همین منظور ترجیح داده ایم قیمت کالاهای خود را ارزان و مناسب اعلام نماییم تا تمام افراد درون کشور بتوانند این محصول را خریداری کرده و از آن استفاده نمایند.

برخی افراد درون کشور خرید مورد نظر خود را از مجموعه ما انجام نخواهند داد و آن هم بخاطر قیمت ارزان محصولاتمان می باشد که این مسئله برای مشاوران ما بسیار خنده دار می باشد زیرا آنها فکر می کنند پودر تولید شده ما بی کیفیت است که در واکنش به آنها فقط باید بگوییم اگر کالای ما بی کیفیت باشد آن را هرگز به خارج از کشور صادر نمی کرده ایم.

پودر سفید

 

حتما ببینید

آلو بخارا صنعتی

رسیدن به ثروتی ستودنی با آلو بخارا

موفقیت را نباید تنها با خواندن و مطالعه مزه مزه کرد بلکه باید در مسیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *