در طول یک سال در حوزه سرکه به درآمد بالا رسیدم

در طول یک سال در حوزه سرکه به درآمد بالا رسیدم

با پیشرفت در تکنولوژی و پیدایش اینترنت این موقعیت برای بسیاری از افراد ایجاد شده است که بتوانند از طریق اینترنت کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنند و به درآمدهای بالایی برسند. من هم پیرو همین امر فعالیتم در خصوص سردخانه را در وب سایت نیز به نمایش همگان گذشتم و همین امر سبب شد تا افراد بسیاری از نقاط مختلف کشور برای خرید با من ارتباط برقرار کنند.

سردخانه

در این قسمت لازم است انواع یخچال های سردخانه را بر اساس گنجایش و کارکردشان مورد بررسی قرار دهیم که در ابتدا در صدد می باشیم نوع کوچک را معرفی نماییم که از فضایی کمتر برخوردار بوده و به منظور قرارگیری موادهای غذایی نظیر: سبزیجات، میوه ها، محصولات پروتئینی و غیره استفاده می شوند.

نوع دیگری از سردخانه بالای صفر وجود دارد که قیمت فروش مناسبی را نیز به خود اختصاص داده است و با نام کانکسی شناخته می شود و در ابعاد بیست الی چهل فوتی تهیه می شود.

این نوع محصول با قابلیتهای منحصر به فرد خود می تواند برای محافظت مواد غذایی طی بازه زمانی مشخصی بسیار کاربردی باشد.

مرکز ما نمونه های مرغوب و فضاداری از سردخانه های بالای صفر صنعتی را تولید می نماید که با ابعاد بزرگ خود می توانند اقسام مواد غذایی نظیر: میوه، اقلام کشاورزی، گوشت، کنسرو، ماهی و داروهای کافی را در خود نگهداری نمایند.

سردخانه

سردخانه بالای صفر

همانطور که می دانید، این سردخانه بالای صفر ها در بیشتر هایپرها و فروشگاه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند. البته نا گفته نماند که برای نگهداری صنایع داروسازی نیز از سردخانه بالای صفر استفاده می شود که تحت عنوان کلد روم قرار دارد.

ادامه مطلب  چطور بدون پس انداز و سرمایه فردی ثروتمند شدم

برای نگهداری مواد غذایی دمای سردخانه باید بین ۱ تا ۶ درجه سانتی گراد تنظیم شود ولی دمای کلد روم برای نگهداری صنایع دارویی باید دمای سردخانه بین ۲ تا ۸ درجه سانتی گراد تنظیم گردد.

همانطور که شاهد هستید، معمولا سردخانه ها با هواکش صنعتی انواع مختلفی دارند که بعضی از آنها از صفر ساخته می شوند و برخی دیگر به صورت آماده هستند که به آنها سردخانه بالای صفر دست دوم می گویند.

با وجود گرانی و هزینه زیاد برای تهیه ی سردخانه های از صفر ساخته شده برخی از افراد هستند که تمایل دارند به جای اینکه هزینه ی هنگفتی را برای خرید سردخانه نو بپردازند، از سردخانه دست دوم استفاده می کنند.

سردخانه بالای صفر

سردخانه زیر صفر

به فضایی که در آن دمای کنترل شده و زیر صفر وجود دارد سردخانه می گویند که برای نگهداری از محصولات لبنی که نیاز به دمای معینی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. سردخانه زیر صفر موارد کاربرد فراوانی دارد.

در این مطلب به قیمت خرید و فروش این محصول اشاره ای خواهیم نمود. مهمترین هدف برای ایجاد محیطهای سردخانه ای حفظ سلامت و افزایش طول عمر مواد غذایی برای جلوگیری از فساد این محصولات و استفاده از آنها در تمام فصول سال می باشد.

در دمای زیر صفر امکان رشد باکتریهایی که باعث ایجاد فساد در مواد غذایی می شوند به کمترین حالت ممکن می رسد و در این صورت می توانید میوه گوشت و سبزیجات را برای مدت زمان بسیار زیادی به صورت کاملاً سالم در تازه حفظ نمایید.

ادامه مطلب  ثروتی که مرا کارآفرین تبدیل کرد

در صورتی که سردخانه دارای دمای زیر صفر باشد می تواند فضایی را ایجاد نماید که در آن کیفیت و تازگی محصول مانند روز اول حفظ شده تا بعد از خروج از این محیط به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار گیرد.

سردخانه زیر صفر

 

حتما ببینید

آلو بخارا صنعتی

رسیدن به ثروتی ستودنی با آلو بخارا

موفقیت را نباید تنها با خواندن و مطالعه مزه مزه کرد بلکه باید در مسیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *